0724.122.906 Contact

Nu aveţi produse în coşul de cumpărături

Întrebări frecvente

O lista cu cele mai frecvente intrebari puse de clienti nostri, si raspunsurile aferente acestora.
  • In cat timp se livreaza?
    Timpul minim de livrare se situeaza intre 45min si 1h 30min, in functie de conditiile de trafic si tipul aranjamentului comandat. Puteti specifica in campul de observatii (din formularul cu adresa de livrare) intervalul de livrare preferat, vom face tot posibilul sa il respectam intocmai. Programul normal de livrari in timpul saptamanii este intre 9:00 si 19:00 insa in cazuri mai speciale putem livra si in afara acestor ore, contactati-ne inainte pentru a programa o astfel de livrare.
  • Unde se livreaza ?
    Livrarea este gratuita oriunde ar fi aceasta. Livram oriunde in Bucuresti, la institutii, firme, domiciliu, spitale, camine, cimitire, magazine etc. Livram si in localitatile de langa Bucuresti: Pipera, Voluntari, Afumati, Pantelimon, Baneasa, Popesti-Leordeni, Bragadiru, Cornetu, Rosu, Mogosoaia, Buftea. Pentru o alta localitate va rog sa ne contactati.
  • Cum sunt livrate florile?
    Toate comenzile sunt livrare de catre curierii nostri specializati, in masini cu temperatura controlata. Aranjamentele florale sunt tinute mereu in apa, atat in florarie pana la preluarea lor de agentii de livrare cat si in masinile de transport pentru a asigura prospetimea florilor.
  • Cardul meu nu este in LEI, il pot folosi ?
    Da. Se poate folosi orice card, in orice moneda, indiferent de tara in care este emis, suma fisata in LEI (RON) este automat convertita in moneda cardului dvs. de catre interfata de plata. Mai multe in sectiunea "Cum platesc ?".
  • Pot sa platesc daca ma aflu in alta tara?
    Da, puteti plati din afara Romaniei prin card bancar (online) sau prin PayPal. Nu este posibila plata prin OP decat printr-un cont deschis la o banca din Romania.
  • Se poate emite factura ?
    Da. Plasand o comanda veti observa un formular in care sa completati datele firmei dvs. Factura se emite cu datele completate si va este trimisa la cateva zile dupa livrare, prin email. Pentru plata prin transfer bancar va veti putea tipari o factura proforma imediat dupa alegerea metodei de plata "transfer bancar".
  • Pot sa platesc cash ?
    In mod normal comenzile se plaseaza pe site, insa ne puteti contact pentru a stabili o plata cash.
  • Pot sa anulez o comanda sau sa o modific?
    O comanda poate fi anulata cu minim 24h de ore inainte de ziua livrarii. Puteti cere mici modificari aranjamentului comandat, cu minimum 24h inainte de livrare, insa nuse poate modifica aranjamentul floral comandat cu un altul. Mesajul sau datele persoanei destinatare pot fi schimbate pana in momentul in care comanda este preluata de un agent de livrare.
  • Pot returna o comanda primita?
    Se pot returna produsele primite cu exceptia celor perisabile precum flori, plante, alimente. In conformitate cu OUG 34/2014, florile sunt produse ce se pot deteriora sau pot expira repede si constituie exceptii de la returnare. In cazul in care produsele primite nu sunt conforme cu cele comandate sau prezinta deteriorari va rugam sa ne contactati pentru a solutiona aceste neconcordante.
  • Cum aflu daca s-a livrat ?
    Puteti folosi modulul de urmarire comanda, de pe site. Acesta este updatat in momentul in care agentii de livrare se intorc de pe traseu. Pentru o confirmare mai rapida ne puteti contacta.
  • Pot sa adaug ceva aranjamentului ?
    Puteti adauga unul sau mai multe din produsele auxiliare (vaza,ursulet,tort,bomboane,sampanie,etc) listate pe pagina de detalii a aranjamentului. In cazul in care doriti sa adaugati ceva ce nu este listat pe site va rog sa ne contactati.